je zakladatelka a zástupkyně ředitelky pro mateřskou školu.
Zajišťuje provoz školky, komunikuje s rodiči a veřejností, v programu školky pracuje jako pedagog a lektor.
„Jsem máma dvou báječných dětí Anežky a Kuby. Pocházím z Orlických hor a nyní bydlím kousek od Slaného. Mám ráda pohyb, ráda čtu, zahradničím, cestuji a starám se o pohodu domova. Montessori pedagogika mě zajímala již před narozením syna a je mi velmi blízká. Vidím, jak dětem napomáhá, osvobozuje je, a přitom jim dává velkou míru zodpovědnosti. Poskytuje jim vnitřní klid a soustředěnost na práci.“
Šárka studovala marketing a management a má bývalé pracovní zkušenosti v tomto oboru. S narozením dětí se začala zajímat o jejich vzdělávání, úplně změnila své zaměstnání – vystudovala střední pedagogickou školu a Diplomový kurz Montessori pro práci s dětmi v předškolním věku v Montessori ČR. Absolvovala několik náslechů v zahraničních mateřských školách.
Mgr. Tereza Horáková Randáková
je pedagog v mateřské škole.
Pečuje o připravené prostředí, je metodikem pedagogické práce podle Montessori programu.
„Ráda vyrábím a tvořím, hraju na saxofon, fotografuji, cestuji a poznávám lidskou i přírodní rozmanitost. Děti jsou pro mne velkými učiteli. Učí mě být bdělou, být tady a teď. Společně s nimi piluji svou trpělivost, pečlivost, komunikaci a empatii. Ráda je provázím na cestě k objevování sebe sama, ale i světa kolem nás. Baví mě společně žasnout nad maličkostmi i velkými věcmi.“
Tereza studovala střední pedagogickou školu a v r. 2017 dokončila studium Sociální antropologie na Univerzitě v Pardubicích. Má pedagogické zkušenosti v mateřské škole v Kladně, kde poznávala program Montessori a v Libušíně, kde zakládala třídu s Montessori prvky. Je absolventkou Mezinárodního Montessori kurzu s akreditací AMI pro práci s dětmi předškolního věku a Národního Montessori kurzu pro práci s dětmi od narození do tří let. Získává další informace v Montessori vzdělávacích programech a zkušenosti v rámci zahraničních náslechů v Montessori zařízeních.
Mgr. Petra Hrnčířová
je pedagog v mateřské škole, kde pracuje jako asistentka pedagoga a speciální pedagog.
Ráda připravuje hudební program pro děti a pečuje o hudební koutek.
„Životem mne provází hudba a zpěv. Hraji na housle a drobné nástroje, kde mne zajímá hlavně terapeutický přesah. Umění a krásno mne naplňuje radostí, stejně jako pobyt v přírodě. S manželem máme dohromady tři skvělé děti, rádi společně cestujeme. Montessori systém je pro mne velkou inspirací, proto se těším na další Montessori kurzy.“
Petra vystudovala předškolní a mimoškolní pedagogiku v Litoměřicích a Vychovatelství se speciální pedagogikou na PF UJEP. Prošla klasickou mateřskou školou a pak se věnovala více než pět let lidem s postižením v muzikoterapeutickém centru a snoezelenu. Na mateřské dovolené vedla kroužky pro rodiče s dětmi a založila spolek Divozemě, o. s. lesní klub. Při kurzu montessori pedagogiky zažila spoustu aha momentů a následně pracovala v montessori mateřské škole.
Anežka Nováčková
je provozní a asistentka pedagoga v naší školce. Ze všeho nejraději tráví svůj volný čas v přírodě, ráda čte a od dětství se věnuje sportu a hudbě. Hraje na sopránovou a altovou flétnu, housle, učím se na klavír a kytaru.
"Montessori mateřskou školou jsem si prošla jako dítě a jsem velice ráda, že mohu být její součástí i v dospělosti."
Anežka studovala sportovní gymnázium, které dokončila v roce 2019 a nyní studuje obor Učitelství pro mateřské školy na pedagogické fakultě UK v Praze. Již od střední školy vypomáhá na badmintonu s tréninky dětí. Při studiu VŠ se také věnovala doučování dětí v organizaci pro děti ze sociálně znevýhodněného prostředí.