logoMS ZS male

Vedení školy
.
jana

 Mgr. Jana Udatná 

je zakladatelka a výkonná ředitelka školy. Zajišťuje organizaci a chod školy, jednání s rodiči, řízení pedagogického týmu.

„Mít svoji školu byl můj sen – teď si ho naplňuji, baví mě to a těším se na další růst a rozvoj naší školy. Věřím, že učení v naší škole bude děti bavit a budou do školy chodit rády. Mám ráda život na vesnici a své kočky, dávám přednost létu před zimou. Mám dospělou už samostatnou dceru.“

Jana vystudovala fakultu tělesné výchovy a sportu se zaměřením na práci s dětmi se speciálními potřebami. Montessori tréninkem prošla v roce 2000 a používala Montessori pedagogiku při práci s dětmi s kombinovaným postižením. Má pedagogické zkušenosti v práci s dětmi od mateřské školy po střední vzdělávání. Pracovala jako manažer při organizaci vzdělávání pedagogů v programech dalšího vzdělávání pro společnosti Aisis, Člověk v tísni a Montessori ČR. Za Montessori ČR je zástupcem v asociaci SKAV. Od března 2018 je v tréninkové skupině Montessori terapie mnichovské pedagožky Lore Anderlik.     


kamilaMgr. Kamila Randáková

je zakladatelka a zástupce ředitelky školy. Podílí se na organizaci a chodu školy, pečuje o připravené prostředí, je metodikem pedagogické práci podle Montessori programu.

„Před dvěma desítkami let jsem byla u zrodu Montessori školky a školy v Kladně – teď s nadšením buduji novou Montessori školu a vše od začátku. Své rodině děkuji za podporu po celé roky, kdy se věnuji Montessori programu v ČR. Mám velkou rodinu – se dvěma velkými dětmi a jejich partnery a nejmladší dcerkou, která je spokojená v naší škole. Baví mě naše zahrada u lesa – sázení a sklízení, ráda čtu knížky, jezdím autem, poslouchám rádio a něco tvořím.“

Kamila studovala pedagogickou fakultu a výchovné poradenství, program práce s dětmi s SPU a osobnostní výchovy pro ZŠ. Má praxi v práci s dětmi v MŠ, na 1. a 2. stupni ZŠ. Od r. 1997 prošla několika Montessori tréninky pro práci s dětmi od předškolního po starší školní věk a dalším vzděláváním v oblasti Montessori pedagogiky. Pracovala jako metodik v různých vzdělávacích programech. V ČR vytváří jazykový materiál pro Montessori školky a školy, je členem organizačního týmu a lektorkou společnosti Montessori ČR.  

 ikona MS1  ikona ZS1


ikona louny

ikona kladno

 

  Požadavky na pedagogy

  • pedagogická kvalifikace podle zákona o pedagogických pracovnících a platné legislativy
  • zájem o práci s dětmi podle principů pedagogického systému Montessori a vzdělávání v tomto systému práce dětmi
  • zaujetí pro práci a spolupráci s dětmi
  • ochota pro vzájemnou týmovou spolupráci
  • etika a zodpovědnost, tvořivost, chuť uplatnit své osobní přednosti
  • snaha o další osobní seberozvoj, vzdělávání a osobní růst pro kvalitní pedagogickou práci