logoMS ZS male

 

Kancelář

teerza foto webIng. Tereza Šebestová
pracuje jako koordinátorka školy. 

Mám ráda pestrou práci, ráda mluvím s dětmi a těší mě i správně zařazené účty a dobře poskládané tabulky. Mám dvě malé děti, a proto je pro mě práce ve škole zájímavá. Vidím, jak jinak může škola fungovat, a že to nemusí být jen o sezení v lavici, které jsem jako dítě znala já."

Tereza vystudovala obor ekonomie a marketing v Praze. Pracovala jako koordinátor akcí v rámci projektu EU a poté v produkční firmě

 

I. trojročí

 
petra bedecova 2Mgr. Petra Bedečová
je pedagogem pro první trojročí.

„Jsem mamka, která vychovává svoji dceru s laskavostí, otevřeností, respektem a hlavně bez strachu, což mě v běžném státním školství chybí. Chci, aby mi práce dávala smysl a také chci chodit do práce s radostí. Tohle vše mi Montessori poskytuje. Ráda zahradnicím, čtu, cestuji, zajímám se o zdravou výživu, ráda se učím novým věcem a získávám nové zkušenosti.“

Petra vystudovala obor speciální pedagogika v Brně. Pracovala s postiženými, dlouho vedla MŠ při americké ambasádě v Praze. Po mateřské dovolené začala učit na ZŠ. Diplomový Montessori kurzu pro práci s dětmi 6-12 let dokončí v roce 2022.


Petra ReungoatMgr. Petra Reungoat
pracuje jako pedagog.

"Ráda trávím čas s rodinou, v přírodě a baví mě cizí jazyky."

Petra vystudovala Univerzitu Palackého v Olomouci, obor Učitelství pro 1. stupeň ZŠ s anglickým jazykem. Část studia strávila ve švédském Uppsale. Diplomový Montessori kurzu pro práci s dětmi 6-12 let dokončí v roce 2022.

 

 

Barka web foto 2Mgr. Barbora Jamborová
pracuje jako pedagog.

„Mám ráda les, chození po horách, večery u ohně, dobrý čaj a spoustu dalších nekomplikovaných radostí. Na naší škole provázím děti od jejího vzniku a moc mě to baví.

Barbora vystudovala francouzskou filologii na filozofické fakultě UK. Výuce jazyků se věnuje 13 let, v posledních letech zejména se zaměřením na mladší publikum. V roce 2016 dokončila dvouletý kurz kreativní pedagogiky na Katedře autorské tvorby a pedagogiky, který byl skvělým impulzem a inspirací pro její další práci.

 

 

II. trojročí

 

PA110826Mgr. Andrea Martínková  
je pedagogem ve druhém trojročí.
Vede práci s dětmi se speciálními potřebami, zajímá jí a baví výuka matematiky.

„Mám tři děti a jsem ráda, že se mohou vzdělávat v Montessori školce a škole. Ráda cestuji, chovám domácí zvířata, relaxuji při zahradničení.“

Andrea vystudovala obor Speciální pedagogika – učitelství 1. stupně. Má učitelské zkušenosti s dětmi na 1. stupni a v práci s dětmi v lesní školce. V roce 2018 ukončila Diplomový kurz Montessori pro práci s dětmi 6 – 12 let v Montessori ČR.  V roce 2019 dokončila studium Montessori terapie v tréninkové skupině mnichovské pedagožky a terapeutky Lore Anderlic.


lenka tychov

Mgr. Lenka Štychová
je pedagogem ve druhém trojročí.

„S nadšením jsme uvítala možnost být u budování pobočky školy u Floriána. Mám ráda život – klidné dny s rodinou i trochu dobrodružství. Nejlépe se cítím v přírodě, v ruce s knihou a dobrým jídlem a pitím před sebou."

Lenka vystudovala učitelství 1. stupně PF UK a diplomový kurz Montessori. Pomáhala v počátcích kladenské Montessori školy, pak 10 let pokračovala v pražské Montessori škole.

 

 

 

PA110807 Mgr. Adéla Skleničková 
je výtvarnicí a  pedagožkou ve druhém trojročí.

„Díky synovi Tadeáškovi mi došlo, že nechci strávit život v kanceláři. Proto jsem se už při mateřské dovolené rozhodla dále studovat a změnit své profesní zaměření – z ekonomického na pedagogické. A myslím, že jsem našla ten správný směr, kterým chci jít. Realizuji se v malbě, především v práci s grafickými barvami a velkými formáty. Ráda cestuji, lezu po horách a jezdím na kole. Můj syn a partner jsou pro mě vším."

Adéla vystudovala bakalářský obor Vychovatelství – Pedagogika volného času na Univerzitě Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem. V tomto oboru má několikaletou praxi na běžné základní škole. V současné době studuje magisterský obor Učitelství pro I. stupeň ZŠ. S Montessori pedagogikou se seznámila prostřednictvím informativního kurzu a dalších dílčích kurzů. Montessori kurz pro práci s dětmi 6 - 12 let dokončí v roce 2022.

 

III. trojročí

 

Adla JankBc. Adéla Janků
je pedagožkou ve druhém a třetím trojročí.

 
„Práce s dětmi mě naplňuje každý den. Ráda se jimi obklopuji a komunikuji s nimi. Jsem velice vděčná, že jsem svoji profesní kariéru mohla začít a rozvíjet právě v systému Montessori, se kterým hluboce souzním."
 
Adéla vystudovala dějepis a francouzštinu pro druhý stupeň na Pedagogické fakultě Univerzity Karlovy, kde v soušasnosti studuje také navazující magisterské studium. Od roku 2020 pracuje jako učitelka dějepisu a francouzštiny ve druhém a třetím trojročí a od roku 2021 je i třídní učitelkou ve druhém trojročí.

Marek 2Bc. Marek Seghman
pracuje ve škole jako pedagog ve třetím trojročí. Také vede zeměpisný a fyzikální klub pro druhé a třetí trojročí. 

"Práce s dětmi mi je už dlouho blízká, sám se často cítím jako přerostlé dítě :). Miluju hudbu, hraju na bicí a sem tam brnkám i na kytaru. Ze sportů jsem si poslední dobou zamiloval běh a nohejbal. Práce v Montessori začala z mé strany jako "brigáda" a přínosná praxe při studiu, ale přerostla v něco, v čem už teď vidím velký smysl do budoucna."

 Marek vystudoval angličtinu a matematiku pro druhý stupeň a střední školu Pedagogické fakultě Univerzity Karlovy, kde v současnosti studuje také navazující magisterské studium. Od roku 2021 jezdí jako vedoucí na letní dětské tábory pořádané DDM ve Slaném, kde také vyučoval hru na djembe. 

 
Ivana HaunerovIvana Haunerová  
odborná pedagožka v druhém a třetím trojročí. 

 

 

 


 

 

IMG 6397PharMDr. Lenka Richterová
odborná pedagožka v druhém a třetím třetím trojročí.  

 

 

 

 


 

Věra Zdislava Rais
je hudebnicí a sbormistryní v naší škole. 

 
Lenka Janoušková 
je pedagožkou. 

 

Asistence ve výuce a odpolední program

 

DSC 3665 2Mgr. Jordanka Mineva 
pracuje jako asistentka pedagoga a volnočasový pedagog.

"Mám dvě úžasné již dospělé děti. K Montessori pedagogice jsem se dostala před pár lety náhodou. A protože si myslím, že v životě nic není náhoda, jsem vděčná za příležitost, která se mi naskytla. Moje práce se stala mým koníčkem, baví mě s dětmi tvořit, předávat zkušenosti, upéct koláč, zahrát si hru, jít na výlet... Ve volném čase ráda poznávám nová místa a lidi, čtu, zahradničím a peču, ráda zajdu na koncert, do divadla, do přírody nebo do galerie."
 
Jordanka pochází z Bulharska. Na Technické univerzitě v Sofii studovala obor "Hydraulika a pneumatika". Později v ČR vystudovala obory Sociální práce a Vychovatelství a mimoškolní pedagogika. V roce 2017 pracovala ve společnosti Montessori ČR kde se na různých kurzech blíže seznámila s Montessori pedagogikou. V současné době studuje magisterský obor Školní pedagogika s pedagogickou terapií.
 
 

PA110790Bc. Jana Beránková 
pracuje ve škole jako asistentka pedagoga s dětmi se speciálními potřebami.
Pomáhá s přípravou učebního a tvořivého prostředí ve škole.

„Mám dvě děti – dospělého syna a šikovnou dospívající dceru. Mám ráda lidi a život; zajímá mě hudba, umění a cestování. Cením si toho, že mohu být součástí týmu naší Montessori školy."

Jana absolvovala akreditovaný kurz pro práci asistenta handicapovaných osob, dále se vzdělávala na Pražské vysoké škole psychosociálních studií a VOŠ sociálně pedagogické a teologické. Ve studiích pokračuje na UK – bakalářským programem pro sociální práci a teologii. Má různorodé pracovní zkušenosti, v posledních letech pomáhá lidem jako sociální pracovnice, dobrovolnice v programu pomoci romským dětem a terénní pečovatelka v rámci služby domácí péče pro seniory. S Montessori pedagogikou se seznámila na Informačním kurzu v Montessori ČR.

 

Petra P. foto web

Petra Placatková
pracuje jako asistentka pedagoga a volnočasový pedagog.

 „Miluji pohyb, hlavně běh, přírodu a umění. Ale ze všeho nejraději mám dobré jídlo".

Petra vystudovala střední školu s ekonomickým zaměřením a pedagogiku a vychovatelství na Palestře.




 

Ivca web foto 2Ivona Kozáková, DiS.
pracuje jako asistentka pedagoga a volnočasový pedagog.

„Jsem maminkou pětiletého syna. Ráda pečuji o rodinu, chalupařím, relaxuji, čtu knihy a chodím do přírody se svými psy. Od narození syna mě zajímá otevřená a respektující výchova dětí. Moje představa je, že škola by měla být bezpečným prostředím a měla by podporovat žákovu sebedůvěru a samostatnost. Líbí se mi myšlenka, že autorita pedagoga je založena na znalostech a žák má prostor k dialogu. Proto jsem ráda součástí našeho Montessori týmu. 

Ivona vystudovala Vyšší odbornou školu zdravotnickou. Nyní studuje základy pedagogiky a vychovatelství na Palestře

 

lopatovaIng. Kateřina Lopatová, DiS.
ve škole pracuje jako asistentka pedagoga s dětmi se speciálními potřebami.

„Jsem maminkou malého synka, jehož narození mě přivedlo ke změně oboru. Při studiu pedagogiky jsem se setkala s přístupem Marie Montessori, který mě velmi oslovil. V osobním životě mám ráda přírodu, hudbu, tvůrčí činnosti, dále ráda čtu knihy, které pomáhají a inspirují k osobnímu rozvoji. Ve volném čase pomáhám jako dobrovolník v charitě.“

Katka vystudovala Zemědělskou fakultu Jihočeské univerzity a později též předškolní a mimoškolní pedagogiku na VOŠ Svatojánská kolej ve Svatém Jánu pod Skalou.



Zuzka Soukupov
Zuzana Soukupová 
pracuje jako asistentka pedagoga s dětmi se speciálními potřebami.

"Mám čtyři děti se kterými žijeme na venkově. Mám ráda starý vesnický život a vše co k tomu patří. Ráda peču, vařím, zavařuji. Ráda čtu historické romány a relaxuji v přírodě. To vše se snažím přenést i do práce s dětmi. Pozitivní náladu a klid, trénink praktických dovedností, které budou potřebovat v běžném každodenním životě."

Zuzka vystudovala střední školu se sociálně-zdravotním zaměřením a nástavbu s ekonomicko-právním zaměřením. Absolvovala kurz pro asistenty pedagoga.

 

Michaela VosmkovMichaela Vosmíková 
pracuje jako asistentka pedagoga s dětmi se speciálními potřebami. 

 

 

 

 

 

Iva hanouskov Iva Hanousková 
pracuje jako asistentka pedagoga. 

 

 

 

 

Věra Holubová 
pracuje jako asistentka pedagoga s dětmi se speciálními potřebami. 

 

Bety fotka web uprava 2Bc. Alžběta Ungerová
je volnočasovou pedagožkou.

 „Baví mě výtvarné a tvořivé činnosti. Zajímám se o kulturu, přírodní stavitelství a pěstování rostlin. Část roku bydlím na vesnici v jurtě, která je obklopena zahradou, o kterou pečuji."

Alžběta vystudovala VOŠ pedagogicko - sociální a Husitskou teologickou fakultu UK v Praze. 9 let  pracovala jako učitelka v mateřské školce v programu Začít spolu.